FAQ

Har du några frågor eller funderingar? Här hittar du våra vanligaste frågor.
Om du inte hittar svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss via email eller på sociala medier.

Innehåll som kan döljas

Har ni kundtjänst?

Ja, du kan mejla vår dedikerade kundtjänst på hello@petprint.se så får du snabb och smidig hjälp.

Vad är er garantipolicy?

Dörrmatta/hundsele: Skräddarsydda produkter återbetalas inte. Om det finns tryckfel skickar vi om en ny produkt kostnadsfritt. 

Övriga produkter: 30 dagars garanti, antingen nöjd eller återbetald.

Hur skickar ni produkter?

Vi skickar produkterna med spårning och det tar mellan 1-2 veckor, om det skulle bli försenat, ber vi dig mejla kundtjänst.

Vilken betalningsmetod accepterar ni?

Du kan betala med kort eller Klarna.

Vad är returpolicyn?

Returnera inte produkter utan att fråga oss, vi accepterar inte en retur som ej är bejräftad via kundtjänst. 

Skräddarsydda produkter returneras ej. Övriga produkter ska vara oanvända och i originalemballage.

Jag fick inte hela min order, vad gör jag?

Mejla kundtjänst så får du hjälp; hello@petprint.se

Hur väljer jag storlek?

Under varje produkt finns en storleksguide, se denna för att pricka rätt storlek. Vi ansvarar inte för tryck på fel storlek.

Hur spårar jag min order?

När ditt paket skickats, får du ett mejl med spårningsnummer samt detaljer för hur du spårar ditt paket. Spårning görs här: https://www.petprint.se/apps/aftership

Jag fick bara 1 produkt av 2:

Ibland skickas beställningar separat, särskilt om du beställt 1 skräddarsydd produkt / 1 vanlig produkt. Vänta några dagar och kontakta vårt supportteam om den andra inte kommer fram.

Didn't find your answer?

Our customer service will be happy to help you.